Reklamace, Vrácení zboží

Reklamace

Reklamační řád společnosti FULGUR BATTMAN, spol. s r.o., Brno, Svitavská 39, PSČ 61400 IČ: 63486229, adresa elektronického obchodu: https://eshop.fulgurbattman.cz/ vychází z Občanského zákoníku v platném znění a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Přečtěte si prosím podrobné závazné informace. Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel (nakupující) podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce, případně vyzvednutím na poště nebo jiném, k tomu určeném zařízení (např. balíkomat), převzetím zboží na provozovně prodávajícího nebo na jiném nakupujícím v objednávce zvoleném výdejním místě.

Kontrola

Objednatel je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme objednatel zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod (prodejce) . Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu – daňový doklad, je povinen ihned informovat internetový obchod (prodejce), pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána. Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a nejlépe v originálním obalu (není povinností).

Reklamace zásilek objednaného zboží může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele/prodávajícího, výdejním a expedičním místě: Brno, Svitavská 39, PSČ 61400 e-mail: fb@fub.cz

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: reklamační technik

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:
s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci, mechanicky poškozené, bez doložení původu nákupu, poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo zásadami správného použití či zboží poškozené neodborným servisním zásahem.

Reklamace, jak postupovat

Postupujte prosím podle instrukcí uvedených níže na této stránce. Usnadníte nám práci a Vaše reklamace bude vyřízena mnohem rychleji:

  • Neprodleně kontaktovat prodávajícího fb@fub.cz nebo obchodní oddělení telefon:+420 545 197 116
  • zboží došlo v porušeném obalu. V takovém případě doporučujeme zásilku nepřevzít, sepsat s dodávkovou službou protokol a neprodleně informovat internetový obchod
  • zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada. Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu, zda je zboží v záruce a zašlete jej s kopií dokladu o koupi na adresu provozovny – výdejního místa. Obratem posoudíme Vaši reklamaci a vynasnažíme se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

Popis správně zaslané reklamace

Vadné zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady vložte do vhodného obalu pro přepravu, do horního levého rohu uveďte Vaši zpáteční adresu. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na naši výše uvedenou adresu. Náklady na dopravu reklamace do provozovny nebo do výdejního a expedičního místa Brno, Svitavská 39, PSČ 61400 nese objednatel, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů.

Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1.1.2016

 

V jakých případech nemohu od smlouvy odstoupit, reklamovat?

Zákon stanoví výjimky, kdy není možné od smlouvy do 14 dnů odstoupit, ani když se jedná o smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory.

S prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci, mechanicky poškozené, bez doložení původu nákupu, poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo zásadami správného použití či zboží poškozené neodborným servisním zásahem.

Zboží správně upraveno podle vašeho přání nebo přizpůsobeno vaší osobě, případně vyrobeno na zakázku.

Další výjimku představuje zboží, které je určeno na jedno použití a bylo použito. (nenabíjecí baterie, tonery, atd).

Zvukovou nebo obrazovou nahrávku či počítačový program na tzv. hmotném nosiči (CD, DVD, USB flash disk a podobně), můžete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy pouze do chvíle, než zboží vyjmete z originálního obalu. (programovací, uživatelské programy)

Nenabíjecí baterie nemájí záruční dobu 24 měsíců. * 

Záruční doba na nabíjecí akumulátor je 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným používáním. **

Příklad

*   (běžné baterie do svítilen, knoflíkové baterie, ....)

** (olověný akumulátor s nižší kapacitou cca po 20 vybíjecích cyklech)          

Kde je to upraveno: § 1837 zákona č. 89/2012 občanský zákoník

 

 

Záruční podmínky

Záruční podmínky akumulátorů
(vyplňte prosím tento formulář a zašlete jej společně s reklamovaným zbožím)
 
 
 
 

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace ve formátu pdf
(vyplňte prosím tento formulář a zašlete jej společně s reklamovaným zbožím)

Akční ceny Baterie, akumulátory Nabíječky Zdroje, měniče Svítilny Testery Dětská svítidla Držáky KEYSTONE Electronics Záložní zdroje UPS Ostatní Výprodej Vše o nákupu Prodejny Katalogy Kontakt Doprava a platba Svítidla Vstup do velkoobchodu Přihlášení Nákupní košík

DopravaZdarma při nákupu nad 2500 Kč

Potřebujete poradit?Neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete repasovat akumulátory? Máme vlastní odborné dílny.

Čekejte prosím...